dag 20 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van fam Schoot - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van fam Schoot - WaarBenJij.nu

dag 20

Door: basje

Blijf op de hoogte en volg fam

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Vandaag was alweer de laatste dag in mammoth, morgen gaan we naar onze laatste bestemming van ons amerikaanse avontuur: San Francisco.
En het was ook dit keer raak, om 7 uur!!! 's ochtends iedereen natuurlijk super blij en vrolijk in de auto opweg naar Mono Lake. Een groot meer met allerlei mooie druipsteengrotten. Hierna zijn wij een zo'n 2 uur in de auto gezeten om prachtige wandeling te maken. onderweg hebben we echter nog een tussenstop gemaakt om een wandeling te maken langs een aantal hele grote en dikke sequoia's.
Tegen de tijd dat we bij de wandeling aangekomen waren, was het al tegen vieren, dus zou het ee latertje gaan worden.
Maar het was het uiteindelijk allemaal waard, de wandeling was nog mooier dan de weg ernaartoe, met een mooi uitzicht op de mooie steile rotsen en aan het eind van onze wandeling kregen we een mooi uitzicht op de "vernal fall".
En na de terugreis van zo'n 3 uur, zijn we nu weer terug in ons hotel waar we zo direct alweer gaan slapen, want morgen gaat de wekker weer op ee onchristelijk tijdstip!